Intervallträning?

Vaknade s ådär skönt odag och bara låg och mös i sängen, men när jag började piggna till så kikade jag på klockan. Trodde jag skulle få en chock! Inte för att det var sent, men tvärtom. Klockan var bara. 07.58! Så tidigt brukar jag aldrig vakna, men jag var ju pigg så ingen idé att ligga där och dra sig. Jag drog på mig träningskläder och gick ut och gick. Tänkte att jag skulle jogga lite också för det gör jag aldrig. Visste inte ens om jag orkade, men tänkte att jag kan ju köra några slags intervaller så jag gick och sprang och gick och sprang och sen när jag kom hem så var jag helt klippt slut! Varit ute i en timme och tjugo minuter, men det var himla skönt! Men definitivt måste jag få upp lite mera flås. Hehe!

Ringde Emmelie, jag och Anna ska hälsa på där sen och så har jag duschat och ätit frukost. Nyss ringde mamma också  och frågade om jag skulle med och minigolfa så jag sa ja. Det är ju kul. Hihi!

Så nu ska jag gör amig iordning och sen pyser jag. Tjingen!

Kommentarer
Postat av: Tor-Leif

Jag vet att du gillar den här låten också =) Den här är iofs live, men jag tyckte den var bättre än originalet.

Puss

http://www.youtube.com/watch?v=QxQqt0K-FH0&feature=related

2009-07-22 @ 01:58:16
URL: http://www.ingenblogg.alls
Postat av: Carro R

Är det din bror som är med i tidningen? Fin båt han har fått =)

2009-07-22 @ 06:24:20
URL: http://tigerlilja.bloggsida.se

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0