Illamående

Hemma från stan. Var hos farfar och hjälpte till med lite räkningar. Fick ju åka lite extra också för att Annas mobil skulle hinna ladda lite. Hehe! Men den blev klar tills jag lämnade tillbaka den. Var så hungrig då så var tvungen att käka en korv på  jobbet. Bra gjort, första semesterdagen och man äter en korv på jobbet. Hehe! Dåligt.
Men nu mår jag illa istället så åt nog lite för fort. Är rätt sömnig så undrar om man ska loppa sig på soffan lite. Anna skulle höra av sig sen så skulle vi gå en promme eller nåt. Får ju passa på medans det är uppehåll.

Nu blir det soffan en stund, gäspar så jag kan svälja hela tangentbodet här..

Zzz...

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0