Galen shopping!

Som jag nämnt så hade ju jag och Fredrik lite shoppingryck förra veckan. Mest jag, men även han. Eller han ville iallafall ha saker. Haha! Så här är vad som inhandlades förra veckan, dock inte vid samma tillfälle.

 Zebramönstrad bolero från Myrorna, 45:- (den är  omsydd från en vanlig topp, men tyckte det var fint gjort så det funkade)

 Ljust rosa tröja på Myrorna, 45:-

 Make Up Store parfym, Kristall. Fick ett sms att de hade halva priset på alla dofter, så denna kostade 247,50 :- Då ingår även en halskedja med ett smycke som man stoppar in små tussar i som man sprayat parfymen på, så håller sig doften längre hos dig.

 Så hade ju Make Up Store rea på lite mer saker, nämligen den röda necessären och ögonskuggorna Paus och Mustard. Inhandlade även en peelingkräm för ansiktet och en rougeborste och då fick jag en pensel/penn-väska på köpet. Pris för allt: 588:-

 Ljusgrön och blå duk för 25:-/styck, Ljusttakar 29:- styck från Indiska, 12 ljusblå och 12 ljusgröna ljus på Mique 150:-

 Tunika med fransar, 139:- på New Yorker

 Tvålpump, tvålkopp och tandborstmugg från Lagerhaus, totalt ca 180:-

 Doftmuffins 10:- på Lagerhaus

 Leopardmönstrad bikiniöverdel 79:-, Svarta shorts 199:-, Jeansshorts 199:- Allt från Gina Tricot.

 Leopardmönstrad tunika 249:- från  Gina Tricot.

 Teer Book of love och På ett café runt hörnan, 49:-/styck på Akademibokhandeln. De doftar och smakar fantastiskt gott!

 Bok, Superjuicer, 99:- på Akademibokhandeln.

Ja... det är rätt mycket. Hehe!

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Mycket fina saker men du är fanken värre än mig när det gäller att handla lite varning på den :)))

2009-07-08 @ 21:00:25
Postat av: Milla

Hej!! Tack för igår. Det är alltid kul att träffa dig. Och ännu en gång tack för hjälpen med blomman.



Kolla in den här bloggen, tänk om man lyckades åstadkomma något sådant här: http://blixman.blogg.se/category/cupcakes.html

2009-07-08 @ 21:39:15
URL: http://camillaworld.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0