En toppenkväll!

Jag har haft en superkväll! Sitter först hemma och så bestämmer Fredrik att vi ska grilla så han får åka till Ica Maxi och handla potatisgratäng och sallad. Jag fixar köttet med marinad och sen skjutsar han bort mig till kära lilla Anna och där sitter vi och fikar med hennes syskon och spelar spel. Vi hade superkul! Sen kommer Fredrik tillbaka så då åker vi hem och grillar och släpper ut kattmonstren lite. Kissen blir ju lycklig och rymmer direkt, men sen kommer hon dundrandes hem efter lite jakt iallafall. Så gott med grillat, men jag blev proppmätt så efter maten blir det en badmintonmatch mellan mig och Fredrik och jag vann hela tiden. *blink* Svettigt blev det iallafall. Hehe!
Så skönt att få ha varit ledig idag.

Nu ska vi nog slå på en film och slappa. Imorgon blir det jobb igen. Det kommer nog gå bra hoppas jag. Jag ska försöka gå in med inställningen att det kommer funka. Hehe, får se hur länge det funkar...

Anna: Du få ju komma hit och sporta lite med mig och spela badminton nån dag. :D Hihi!

Reneé: Badminton är kanske nåt vi slår dig i. Hihi!

Kommentarer
Postat av: Carro R

Hoho, så du är inne på min sida och smyger utan att säga hej =) Kul att du skaffat blogg Sara, ska länka till dig!



Tim skällde på er förut, spela badminton sisådär, skratt! Men bra att du vann!



Vi höres!

Kramis

2009-07-11 @ 01:22:01
URL: http://tigerlilja.bloggsida.se

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0