Dagens:

Det får bli en rolig historia som börjar dagen. Egentligen tyckte jag den inte var så rolig, faktiskt lite tragisk egentligen. Haha!

En tonåring kommer in till doktorn, "Jag tror jag har ett problem. En av mina pungkulor har blivit blå" Doktorn undersöker honom noggrant och drar slutsatsen att han kommer dö om inte testikeln opereras bort. "Är du galen skriker killen, Hur kan du bara säga att du ska göra en sån sak? Jag är för fan bara 19 år" Doktorn replikerar med det starka argumentet: "Vill du dö?" Killen går med på att operera bort den blåa testikeln. Efter två veckor är han dock tillbaks igen. "Hrm... eh.. Jo jag vet inte riktigt hur jag ska säga detta... men den andra kulan har blivit blå den också" Ännu en gång svarar doktorn med att han kommer att dö om han inte skär bort även denna. Ynglingen tvekar, men går till sist med på att ta bort den, eftersom han trots allt kommer att dö om han inte gör det. Efter att ha varit testikellös i två veckor kommer han en tredje gång in till doktorn. "Jag tror att det är ett allvarligt fel på mig. Nu är min penis blå!", "ja du vet vad som gäller", säger doktorn. "Men... hur kissar jag då?". "Tänk inte på det. Vi installerar bara ett plaströr. Det kommer inte att bli några som helst problem."

Kort och gott, hans penis opereras bort och doktorn tror sig ha löst alla problem. Men efter ett tag kommer killen åter in på doktorns kontor. Väldigt argt ryter han: "Hörrö du!!! Nu är ju det där förbannade plaströret också blått!!", "Ööhhh, va?!?!" svarar doktorn, aningens förvånad. "Kan du svara mig vad faan som menas med detta!!" skriker den könlösa killen. Doktorn undersöker nu mannen ännu noggrannare, och säger: "Hmmmm, jag tror att det är jeansen..."

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0