Blodtrycksfall

Idag har varit en väldgt lång dag på jobbet, men jag är äntligen hemma. Sjukt mycket folk! Och när vi stängde så vägrade folk att gå ut för att de skulle på toa. Det var nästan så illa som det kan bli i mardrömmarna. Haha! Kvart över tolv gick den sista ut och vi stänger tolv...

Om du märker att en affär stänger, försöker inte du skynda dig på då eller ignorer du det?
Jag vet ju vad normalt folk skulle göra iallafall...

Fick världens blodtrycksfall innan vi stängde! Var tvungen att sätta mig på golvet för det kändes som jag skulle svimma och allt blev bara svart. Det höll i sig så länge med så det var lite äckligt, men sen gick det över.

Nu ska jag toksova till imorgon!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Leia

Tack!

Så roligt :D

Vart bor dudå??

2009-07-13 @ 10:39:24
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Carro R

Jo, men det beror på liksom. Jag skyndar mig när jag vet att det är några min kvar innan stängning, men däremot när någon av personalen säger åt mig att skynda mig bara för att det snart stänger då blir jag förbannad och vill handla allt i snigelfart bara för det.(inte för att jag gör det) Är det öppet så är det öppet, har det stängt så har det liksom stängt. När klockan gått över stängning då kan man få säga till, men inte innan. Det har inte hänt på ditt jobb men på andra ställen.



Men visst var jag finare i blont, men såg mycket yngre ut. Hade lust att färga håret lika rött som du hade en gång i tiden =) så jäkla snygg färg, men jag vågar inte.



Kramis

2009-07-13 @ 18:07:12
URL: http://tigerlilja.bloggsida.se
Postat av: Leia

Ja, precis. Såg skylten eller om det var någon restaurang som jag såg som hette stavsjö eller så. Det gick så snabbt :D

Thanks, kvällen var toppen!

2009-07-14 @ 15:46:53
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0