Bara idag!

Bara idag, sen är jag ledig i två dagar! Ska bli fantastiskt skönt! Jag är så himla trött för tillfället, men det är väl för att man vet att man har semestern inom räckhåll... I guess.

Nu blir det till att fara till jobbet. Imorrn skulle Emmelie ringa. Hon är ju ensam med Lexus eftersom Kim är på Power Meet, men hon skulle lämna lillpojken till sin mamma.

De ska ju flytta nästa vecka så hon har väl lite att göra.

Usch, jag drar mig verkligen, men det är väl bara att pallra sig iväg till jobbet gissar jag... Det regnar nu igen. Hoppas det blir lugnt på jobbet idag.

Kommentarer
Postat av: Malin Sofia

Hej! Vad gör du lördagen den 15 augusti? Jag skulle nämligen vilja bjuda dig på sommarens största bloggfest i Stockholm. Vi kommer att tillbringa kvällen på Restaurang Mynchen, och äta, dansa, mingla.....festen kostar 470 kronor och då ingår italiensk buffé, välkomstdrink, valfri drink, kaffe och vin till maten. Dessutom får alla med sig en läcker goodiebag med sig hem. ;) I min blogg under kategorin Bloggträff finns all info om festen, från delar av gästlistan till bilder från festvåningen och praktiska fakta. Första gänget (dom som anmälde sig redan i våras) har haft deadline för betalningen, men din deadline skulle bli sista juli. Du kan anmäla en kompis också, förutsatt att hon eller han är över 18. Egen blogg är inte nödvändigt. Bloggarna kommer från hela Sverige, så räkna med att knyta nya kontakter. Hoppas du hör av dig! Kram, Malin

2009-07-05 @ 20:27:38
URL: http://mymomentof.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0