2,7 slag

Åkte iväg med morsan och Jansa på en minigolfrunda ute i Lindö. Hehe! Ja, de spelar minigolf en gång i veckan ungefär. De är tokiga, men det är ju ganska kul tycker jag! Så, Lindö blev det denna gången och det gick förvånansvärt bra. Fick 49 slag, morsan 43 och Jansa 38. Jag kom sist, men jag brukar ha bra med sämre poäng. I snitt hade jag 2,7 slag per bana. Försök slå en 2,7 om ni kan! Hehe!

Nu ska jag sätta mig framför teven och slå på en film. Ska se en film som brorsan sa var hemskt dålig. Jag tror inte heller den är bra, men man måste ju testa. Låt den rätte komma in. En svensk vampyrfilm liksom... men är den dålig så sätter jag ju bara igång en BRA vampyrfilm efter det. Hihi! Nån kan säkert gissa vilken....





Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0