Träningsvärken är grym!

Jag har sån jäkla träningsvärk! Fy fan, stel i hela kroppen. Låren, ryggen och triceps är värst. Det tar visst att sprkas och boxas. :P Haha, men kul som fan var det. Det värsta med värken är bara att nu blir den värre och värre. Jag är bra mycket stelare nu än tidigare idag. Får se om jag kommer ur sängen imorrn. :P Ska ju iväg och simma då. :D Det är svårt nog att bara ta sig nerför trappen till tvättstugan idag. Hehe!

Idag var jag en kortis på stan och köpte en jättemysig stickad tröja med stor krage, ett par lila 3/4-delsbyxor som jag ska ha att träna i och en brun ganska tunn trekvartsärmstopp som jag tyckte va fin. Det var på New Yorker så sammanlagt betalade jag 57 kr, eftersom jag fick 300 kr i presentkort där i julklapp av svärmor. :D *TACK*
Sen åkte jag till Emmelie för hon fyller år idag, 23 bast! **GRATTIS GRATTIS** Hon kommer bli en ung och alldeles underbar mamma om två månader tror jag. :D
Jag hade bakat en äppelsockerkaka och tagit med mig som vi fikade på, plus att hon varit och köpt en jättechokladig kladdkaka som var vääääldigt god! :P Det som blev över skulle hon ta med till jobbet imorgon när vi ska jobba ihop. ;) Hihi! Mera godis. :P

Efter en mysig prat- och fikastund med henne så åkte jag till farfar. Jag skulle följa med honom till doktorn för hans ben var så svullna. Det var ju bara över gatan så det gick utan problem. Sen fick jag lite pengar av honom som tack för hjälpen. Jag sa att han inte behöver ge mig några pengar, men han vägrade lyssna. Samtidigt så vet jag att han vill ge oss (mig och bror min) och faktum är att idag tackade jag inte nej, för de kommer så väl till pass, med tanke på att jag knappt har några pengar kvar. Så jag är evigt tacksam!
Lilla farfarsgubben. Vi pratade om hans och farmors gamla katt idag, Svartis. Hon var så go, den katten. Alltid när jag var liten så sov jag ofta hos farmor och farfar och Svartis skulle alltid ligga vid mina fötter under täcket. Hon rullade ihop sig till en liten boll där och banne mig om jag kom emot henne för då kloade hon mig. :P Farfar berättade att de hade Svartis mamma innan det också. Hon hette Tussi. Det tyckte jag var gulligt. :D
Katter är bäst. <3 Fast den ena kissar i sängen då och då. >.<

Nu ska jag göra en kopp te. :P

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0