Sko-besvikelse!

Åååh vad ledsen jag blir! Alltså skorna är sjukt fina och allt det där så inget fel så, men de är ju fan olika stora fast det är samma storlek! :O Hur fan kan det bli så?? Är det för att det är olika upplagor för att en omgång tog slut eller? Ena skon satt jättebra, men den högra sitter helt glapp och foten bara lossnar ur skon när jag går i dem. Jag ställde dem bredvid varandra och har även mätt och den högra skon är typ en halv cm längre än den vänstra! :O

Jag mailade Halens och frågade vad det beror på och om de i så fall delar ut gratis glappskydd! Vafan, de som ska ha så bra kvalitet och blabla bla, och deras grejer går igenom tester osv, då borde de väl fan se att skorna är olika stora!

Hoppas jag får svar direkt på måndag och JAG tänker ju inte betala returportot om de säger att jag ska skicka tillbaka för att få ett par nya! Det är ju fan en reklamation! Usch! Men helt ledsen är jag inte ändå för det går ju att köpa glappskydd och det ska jag ändå göra till ett par andra skor, och så var de så galet fina. :P

Men nu ska jag plocka undan bredvid Fredriks säng så det går att komma åt att sätta upp hyllor där. :)

Puss å kram på er, nära och kära!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0