Ny stötfångare!

Wie! Snart kommer bilen vara som ny igen! ...Nåja, kanske inte riktigt, men nu har jag iallafall hämtat min stötfångare och vi ska försöka montera fast den på fredag. :D :D :D Sen kommer bilen iaf se normal ut igen. :P Ska bli så skönt! Ska iallafall spola av både bil och stötfångare innan nåt monteras för det är ganska lortigt. Hehe!

Men nu ska jag ge mig iväg till jobbet för andra gången idag. Var där vid två för att tacka av en kollega som ska sluta hos oss och bli chef på en annan Statoil. Himla tråkigt för oss, för hon har verkligen livat upp stationen! Men kul för henne att hon så snabbt fick det jobb som hon ville ha! Alla lyckönskningar till Hanna!

Tjillevippen!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0