Kick- och boxpass imorgon!

Har inte blivit så mycket bloggande i helgen.  Har mest jobbat hela tiden.
Strax ska jag ut och tvätta bilen, får passa på nu medans det är plusgrader. :P Den är så grymt skitig!

Träningsvärken har börjat ge med sig, skönt det. Men på tisdag kommer det nog kännas ännu värre. :P Jag har nämligen bokat in ett Kick. och boxpass imorgon som pågår i en och en halv timme. :P Gissar på att jag kommer vara rätt så död efter det. Haha! Jag vet nog inte riktigt vad jag har gett mig in på men det blir spännande. Måste ju testa lite nya grejer. Bara att passa på nu när man har gymkortet. :D

Idag är sista arbetspasset. Ledig fram till på onsdag sen. Skönt det. Men på måndag är det personalmöte också. Jag har beställt semlor. Hoppas Hanna kan fixa det. :P En legitim anledning till att få fika. ;)

Nu ska jag ut och tvätta bilen. Ska leta upp ett par strumpor först.


Kommentarer
Postat av: Maria

Haha jo det är ju sant :) Va lediga den 8 Februari då :)

2009-01-11 @ 22:05:05
URL: http://n0ll8.blogg.se/
Postat av: Bea

Hejhej , allt bra med dig idag?

2009-01-12 @ 01:14:28
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0