Jag visste det!

Åååååh! Jag hade verkligen på känn att jag borde ha åkt och hämtat skorna igår. När jag vaknade och kikade ut så såg jag att jag hade helt rätt. Det är SNÖ och inte bara lite snö!! Det är hur mycket som  helst och min bil ser ut som en snöboll. :( Den syns fan knappt.



Ringde morsan för att se om de skulle nåt till affären, kanske sa hon och ska de det så tänker jag åka med dem istället. :P Så slipper jag leta fram min bil. Måste ju ha mina skor!! Inte för att jag kan gå med dem ute nu iallafall, men jag vill ju titta på dem och känna på dem och se om jag kan ha dem! Skokärlek!! <3


Idag skulle de iallafall hjälpa mig att sätta upp hyllorna. Det är bra. Kanske det blir lite bättre ordning här snart. Det som inte åker upp på hyllorna, det får åka ner i källaren, eller så får Fredrik rensa i garderoben där han har alla affischer, för där skulle det definitivt få plats mera saker om det inte vore för att affischerna ligger ihoprullade typ en och en. >.<

Nu ska jag ner i tvättstugan och slänga på ett par maskiner och sen ska jag nog plantera lite blommor i krukor.
Auf Wiedersehen!

Kommentarer
Postat av: svärmor

Satan vad snö här ere typ ingenting

2009-01-03 @ 12:57:30

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0