Första dagen!

Igår var första dagen på länge som jag faktiskt inte inhalerat en enda godisbit! :D Det är nästan så jag är stolt över mig själv. Haha! Vi var ju så duktiga igår, jag och Fredrik så vi åkte till stan och införskaffade och varsitt gymkort på Medley, så nu kan vi både träna och bada resten av året till den nätta summan av 320 kr i månaden. :P
Vi tränade redan igår och det känns fan i kroppen idag. Är ju så jukt otränad så fick träningsvärk direkt plus att jag tror att jag överansträngde mitt ena ben, för det gör extra ont. Så det är väl bara att vila idag. Några större strapatser lär det ju inte bli för jag sitter fortfarande i pyjamasbyxor. Hehe! Sköööönt! Ibland är det ruskigt skönt att bara vare hemma och lata sig och göra ingenting.
Hade ju tänkt plocka undan julen men tror faktiskt jag gör det imorgon. ;) Imorgon ska Fredrik och jag dessutom åka och simma. :P Så då lär man väl bli ännu mera mör i kroppen. Hihi!

Funderar på om jag ska baka den där kladdkakan med skumtomtar i idag, men jag borde ju inte äta av den. :S Svårt dilemma det där. ;) Men kanska baka och frysa in... och då måste jag ju helt enkelt slicka upp resterna av smeten i skålen, annars blir det alldeles för jobbigt att diska. ;)
Aja, får se vad det blir. Jag har bara tre ägg, men jag är sugen på pannkakor också. Jag har ju ingen grädde, men det kan jag nog stjäla av mamma.

Nu ska jag nog slänga mig i soffan med en kopp te och läsa Sofis Mode. Idag är bara ren vilodag och det är så skönt. :)

Tjingelingens så länge! I'll be back! 

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0