Solat och tränat

Nu är jag hemma igen efter vad det känns som en hel dag i stan. Det är det ju nästan också. Efter min sköna promenad i förmiddags åkte jag direkt till gymmet och körde 30 min på crosstrainern och sen maskiner för armar, rygg och axlar. Sen var jag helt slut. Nästan så jag trillade nerför trappan. :P Tog en dusch och hoppade faktiskt in i solariet och sen en dusch igen. Sen var det bilen ner till Maxi för att inhandla lite käk. Har ju varit lite skralt med det på sista tiden. Det enda som funnits är typ falukorv. :P Men nu är det ändring på det. Efter Maxi var det full fart hemåt och plocka upp allting och så har jag proppat i mig en tallrik med quorn och pasta. Var vrålhungrig. :P
Nu borde jag egentligen dammsuga för det har jag sagt att jag ska göra men är för tillfället så trött så tänker ta det imorrn istället. Nu åker jag upp och fikar med Emmelie på jobbet istället för det har jag lovat. :)

På återhörande!
Hej hopp, gummisnopp!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0