Ray-Ban Wayfarer

Åh, det är ju inte meningen att det ska bli så långa uppehåll i bloggandet. Det är värdelöst tråkigt ju! Men vad gör man när cp-datan inte funkar som den ska? För övrigt har den här veckan varit så jävla nej över huvudtaget så jag inte haft lust med nånting och varit på konstant dåligt humör. Men nu börjar det kännas bättre iallafall. Bara att hoppas att det inte blir ytterligare ett bakslag nu. Det jag skriver om har jag nämnt tidigare och det är problemen med min farfar. Det har återigen och återigen strulat den  här veckan och jag orkar inte ens skriva om det. Sen en massa annan jävla skit också.

Men nu känns det som det börjar gå åt rätt  håll iallafall. Det har ju faktiskt hänt roliga grejer också. Fredrik  har varit hemma. :D Hehe! Skönt att se honom på hemmaplan också, men som vanligt vill han ju aldrig vara med på bild. :P



Det vill däremot Busan. Hon är ju för söt! Ser så nippertippig och kaxig ut så man bara vill krama det lilla trollet. :P



Igår när det var alla hjärtans dag så var Fredrik och jag på badhuset. De hade stora bassängen öppen för lek så det blev inte så mycket motionssim direkt. Men det gör inget alls. :) Efter det åkte vi till Maxi och handlade lite mat och mycket godis. :O Vi skulle ju iallafall äta lite gott och se på Melodifestivalen. Haha! Men det var ju enbart för att HEAT var med och ja jävlar vad glad jag blev när de gick vidare till finalen. :D :D :D

Idag träffade jag Eriksson, en kompis till mamma och Jansa. Han hade hittat sina Ray-Ban Wayfarer som han gav bort till mig. :D :D De är ju så coola! Tyvärr var de lite för stora, men morsan sa att man kan gå till en optiker så kan de kanske fixa bågarna. Får hoppas det. :)

En vecka i sträck lite drygt har jag haft ont i huvudet nu till och från på dagarna. Var på Apoteket i torsdags och köpte Eeze mot migrän, men jag har ont i huvudet iallafall. Apotektanten tyckte inte min beskrivning lät som migrän heller och det gör ju inte jag heller. Mer som att det skulle vara en blandning mellan migrän och spänningshuvudvärk eftersom lite av varje sort stämmer in och lite av varje sort inte gör det. Men men, värt att testa iallafall, men jag märker ju att det inte hjälper så mkt. Kanske är jag bara uttorkad och behöver hinka i mig mera vatten om dagarna. Får väl göra det ordentligt då...imorrn.

Snart ska vi nog se Pineapple Express. Det verkar vara en knasig film.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äntligen nåt nytt att läsa:) bilden på fredde är rätt vanlig.... men han ser rätt smal ut på den bilden är det cameravinkeln lr har han tränat bort några kilos ?? Ha det gott Kram

2009-02-15 @ 21:13:00
Postat av: svärmor

postade ovanstående men det försvann att det var jag :)

2009-02-15 @ 21:13:41

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0