*peppar peppar*

Nu funkar internet igen och hoppas verkligen det håller i sig nu, annars blir jag ledsen.

Åh jag har så ont i huvudet igen, men nu tror jag lite att det beror på min duktiga smäll förut. :S Höll på att plocka in disk och så krånglade en skål och så vet jag inte riktigt vad jag gjorde men skåpsluckan for med världens smäll rätt in i mitt ögonbryn och ögonglob iallafall. Tårarna bara sprutade per automatik! :O J**vlar vad ont det gjorde! Jag bara smällde igen luckan och svullet blev det. Ömt fortfarande men tror inte jag fått nån blåtira iaf. Skulle ju se snyggt ut när man står på jobbet och så. Hur snyggt låter det när man säger att man fått en skåpslucka i huvudet? Säkert troligt liksom. :P Den misshandlades dåliga ursäkt. Haha! Så det hoppas jag att jag slipper.

Imorrn ska jag jobba igen, men först ska jag in till stan till farfar och så simma och köra lite på crosstrainern tror jag. Den gillar jag som fan. Men jag hatar att vara svettig så det är lite dilemma, men jag får stå ut med svetten tror jag. :P

Idag åkte Fredde till Stockholm och han övningskörde. Han kom iallafall fram för han ringde och det var ju skönt. :) Jag gick en promenad med brorsan och sen gick jag även hem till Emmelie och drack mintchokladkaffe och snackade en massa goja. :) Sen gick jag hem igen och då funkade internet. Wihoo! :P

Nu ska jag nog äta choklad och dricka te. :)
Tjingen!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0