Imponerad!

Wow, internet funkar dagtid nu! Det var ju ett tag sen typ. :P Fattar inte vad det är som är fel med det här... att det bara blir begränsad anslutning mest hela tiden. Skumt är det iallafall.

Åh, jag borde verkligen diska men det är så jäkla tråkigt så jag har ingen lust. Det är ju så mycket med, för Fredrik lämnade ju en del när han åkte till sthlm. >< Tack för den. ;)
Jag borde äta nåt också men jag är för lat för att göra iordning nåt. Det är tråkigt att göra mat till sig själv. Men måste nog rota runt lite i köket snart. Börjar ju jobba om ett par timmar så det kan ju få va lite fint när jag kommer hem kanske.  Jag har ju iallafall varit ute och gått med lillebror idag, men fy farao vad kallt det är i luften! Kinderna frös ju typ till is!

Imorrn ska jag upp tidigt och åka in till stan. Ska hjälpa farfar med hans räkningar, träna och sen träffa Milla på stan, vid lunchtid. DET ska bli roligt för det var inte igår! Eller faktum är att det var det ju. :P haha! Men innan dess iallafall då.

Aaamen fan då! Nu måste jag rumstrera om i köket så nånting vettigt blir gjort. :P

Tjingeling!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0