Tjockskallig.

Hej där!

Idag känner jag mig verkligen inte på topp. Vaknade vid tio men låg och drog mig ett tag. Skönt med slappislördag. Däremot så har jag huvudvärk. En sån "tjock" huvudvärk som sitter långt inne i huvudet. Har säkert nåt att göra med att jag är så snorig och täppt igen. Har väl inte kunnat andas som jag ska. Men det går över. Nån dag. Hehe!

Ska försöka få lite ordning här hemma idag. Ska bort med skräp till återvinningen och plocka lite här hemma. Ska luska ut om Busan pissat i sängen igen. Tyckte det kom en os av kattpiss förut, i så fall blir det tvätt. Jävla cp-katt! Kommer hon väl pinka som ett as bara för att hon ska kastreras på torsdag.
Sen känner jag bara att det är så enormt mycket grejer som skulle behövas bort bort bort ifrån lägenheten! Ner i källaren med det så jag slipper se! Trumrummet är värst men där vågar man inte ta tag i nåt själv, haha! Det är ju inte ens mina prylar men jag är mer än villig att hjälpa till för att få lite ordning!
Sen ska kläder in i garderoben, skor ska sorteras, badrummet behöver sorteras om, min garderob inte minst, behöver sorteras om.
Vi har en 32"-tv stående på golvet icke inkopplad för att det tar ett jävla tag innan man får manual och fjärrkontroll...

Jag vill ha en hörnsoffa och en mindre säng, jag vill ha vårt köksbord med stolar så köket kan likna ett kök nångång och ja... det är en massa jag vill, men får väl börja med en sak i taget helt enkelt. Det får bli att plocka in kläder.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Svärmor!

Trist med Tv:n men det är är som det är och kan inte hjälpas att det blev fel storlek, sen var inte fjärren o manualen med och jag hade hoppats att det skulle skickats i måndags direkt eftersom vi fick fel storlek på tv,n men det är skickat i onsdagskväll iaf... kommer det inte med posten på måndag får dom väl ta tillbaka tv.n o ge tillbaka pengarna... hade detta hänt en vanlig köpare så hade dom förmodligen blivit galna :)... Men allt löser sig till slut! Ska aldrig mer köpa nåt begagnat bara nytt i kartong där allt e med o man slipper tänka själv :))) Kram o lycka till med skosortering o kök o garderob....

2009-12-05 @ 16:35:21

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0