Tack Friggs!

Hej där!

Jösses vad det snöar! Det är helt galet! Får visst sopa fram bilen till jobbet idag också. Ta det lugnt i trafiken, ni som ska ge er ut!

Struttade ut till brevlådan förut i 20-25 cm djup snö, med mössa vantar och hela baletten. Men det var roligt när jag kom fram! I lådan låg nämligen ett paket ekologist te i smaken Lemon Mint ifrån FRIGGS. Vad glad jag blev! En ny tesort att testa. Skickade in en kupong från en tidning för längesen, så det hade jag glömt, så kom det så passande som just idag. Den snöigaste, kallaste dagen på länge. Kunde inte bli bättre ju. Det ska alldeles strax testas!



Nu ska jag slå in lite paket som ska med posten.

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Lindsey

Det där teet är jättegott. En av mina personliga favoriter. Förresten, hur har du det nästa vecka? Är ledig hela veckan, så tänkte att vi kanske skulle hitt på nåt? kram

2009-12-17 @ 14:22:48

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0