Önskelista!

Tänkte jag skulle göra en liten önskelista jag har knåpat ihop här till julafton. Skitbra för mig eftersom jag aldrig kommer på vad jag ska svara när nån frågar vad jag önskar mig, då kan jag bara säga: Read my blog! Haha!

Önskelista:

Ektorp Hörnsoffa,
svart eller vit (ikea)
Klädsel Ektorp hörnsoffa, svart eller vit (tvärtemot soffans färg, ikea)
160 cm säng, svart smidessängram + madrass och bäddmadrass
37" platt-tv
(hahahaha, vilken komik va :P )
Morgonrock 1 (En riktigt fluffig, varm och mysig morgonrock i fin färg/mönster!)
Morgonrock 2 (En kimonomodell i sidenmaterial i fin färg/mönster)
Liva barstolar 2 st (jysk)
Presentkort på Make Up Store (alltid, hallå?! Det behöver jag ju inte ens säga. :P )
Badkar (och ett större badrum)

Det får duga så länge.

Kommentarer
Postat av: Nicole

japp!

2009-12-03 @ 07:11:44

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0