Nya skoooor!

Hej hopp gummipenis!

Har just ätit frukost, sent som vanligt. Hehe! Ska strax sätta igång med lite brödbak här på hemmafronten, men först ska en årsanmälan göras till cp-kassan aka Alfakassan, världens sämsta skit. Jag har 17 återstående dagar som jag kommer ta ut, sen skiter jag i de där mupparna.

Idag kom det roliga paket med posten, bland annat mina boots/kängor som jag budade hem på tradera och en mysig tröja som jag gillade.

 

Nu är det en årsanmälan som gäller, sen är det brödbak och kanske dricka lite glögg. Hehe!

Kommentarer
Postat av: Milla

JAAAAA, har de kommit! vad roligt. Jo, då måste vi avvara en dag innan jul. :-) Kram kram

2009-12-08 @ 14:24:26
URL: http://camillaworld.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0