Looong day!

Hej och hå!
Hemma efter en lång dag!
Har varit hos farfar och hjälpt honom med räkningarna. Gick en sväng på stan och fick tag på ett par julklappar, fikade med Fredrik och fick min kära Shiseido ögonfransböjare. Rolls Roycen av ögonfransböjare! Den är sjukt bra alltså! Då fick jag ju även träffa Lindsey eftersom det var hon som köpte den åt mig och det är ju alltid kul att träffa vänner! Hon var så himla himla söt i sin pälsmössa!

Sen åkte iallafall jag och Fredrik vidare ner till Jula, Rusta och Bolagret. Jag skulle köpa ramar men det fanns inget som passade, så d blev det Maxi sen och där hittade vi vad vi skulle. De sista julklapparna också. Jag ska köpa en enda grej till men det gör jag imorgon innan jobbet.
Tjejen som är intresserad av en soffa kommer också imorgon och tittar på dem så brorsan får åka till farfar själv imorgon. Jag kommer inte hinna. Då får han ta med julklappen också. Jag fick julklapp av farfar idag, 1000 kr. Supergeneröst! Han är så snäll så man nästan skäms ibland. Vad gör man, jo betalar räkningar åt honom, men han är så himla tacksam alltså. Klart man vill hjälpa till!

Nu ska jag ta och packa in matvarorna. Har inte orkat det ännu. Har en konstig huvudvärk som sitter bakom ena ögat så när jag blundar hårt eller tittar långt åt sidorna så gör det ont. Himla skumt, men det går väl över.

Vad gör ni ikväll?

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0