Kladdkakor!

Nu har jag återigen bakat. Två kladdkakor blev det. En vit till Fredrik och en vanlig med skumtomtar i. Ska smaka på den imorgon tänkte jag. Emmelie och Pelle kommer förhoppningsvis hit innan de ska börja jobba.

Imorgon ska jag upp med granen har jag tänkt. Lite tomtar och så också kanske. Så måste jag slå in några julklappar som jag har hemma och ligger. Två av dem är ju till Fredrik och kommer han hem så får han inte se. Hehe!

Men på tisdag ska det fixas ramar, en grej till svärmor och så en grej till Fredrik. Nåt litet ska jag köpa till brorsan också, sen är jag klar. Eller ja, måste köpa nåt till Jansa med, men det vet jag nog vad. Eller så ska jag baka whiskeytoppar till honom. Får se. Så himla himla tråkigt att behöva jobba på julafton! Jag döööör! Varför kan inte vi ha stängt som alla normala affärer?  J*vla h*rstatoil!

Åh, fick smaka mammas julköttbullar idag. De är ju så makalöst goda! Tror jag mumsade i mig en sisådär tio stycken på rak arm. Så gott! Det ska iallafall bli en fröjd med den jullunchen. Haha!

Nu ska jag slå på en film.
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Det är värst vad du bakar och står i jag har inte gjort ett skit... o nu är jag sjuk blä.... Hur fick du in dom 10 köttbullarna i munnen om armen var rak ?? hihihi Kram o ha det bäst

2009-12-20 @ 11:18:42

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0