Kastrerad!

Har kommit hem från veterinären för en liten stund sen. Två nyvakna och nykastrerade katter springer...eller jag menar, ramlar omkring här hemma nu. Det ser för kul ut att de är så vingliga, men usch vad obehagligt det måste vara för dem. Stackars små liv. Men det blir nog bättre snart. Bara två stygn vardera blev det också eftersom veterinären gör titthålskirurgi. Jättesmidigt.
Resan till vaterinären var...spännande. Busan satt och jamade som en galning i buren. Hon var så orolig och ledsen stackaren. Kissen var mera lugn men mjauade lite i sympati med Busan.
Men sen gick det fint. Nu är de hemma och gömmer sig mest under sängen och tar det lugnt. Fredrik får hålla ett öga på de små eftersom jag måste till jobbet ikväll.

Men nu ska jag äta nånting innan dess.
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: cilla

joodå det finns mycket falska mac produkter som florerar ute på "marknaden" alla mac ögonskuggo ska ha ett namn. som tex violet som jag har. de oäkta pigmenten har inga namn utan siffror, så som ja gjort på mina swatches. men mina oäkta fungerar bra ändå. om man har någon "kladdig bas" inunder

2009-12-12 @ 09:51:26
URL: http://annaceciliaandersson.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0