Choo is here!

Wiieewiiewiiee! Idag fick jag ett sms med en avisering från H&M. Choosakerna har anlänt! Det blev att hämta dem på en gång efter jobbet och att ha varit i stan och jag måste säga att jag är så sjuuukt nöjd! Skorna var helt galet fantastiska och väskan med! Heeeeeelnöjd! Yes!
Har dock ett par Choo-skor i storlek 38 till övers om nån vill köpa.

Har kollat på Idol nu och jag höll på att smälla av när de sa att Erik hängde lös! Tur att han gick vidare! Han ska vinna tycker jag.

Jag är sjukt sugen på After Eight just nu... eller på lite julfika i allmänhet..lussebullar, pepparkakor, choklad, glögg och julmust. Det vore fint!

Tjong i medaljongen!


Kommentarer
Postat av: Lina.

Hej.



Kika gärna in i min smyckes webshop, DesignByLina.se. Där säljer jag smycken (mestadels armband) i en massa olika fina material.



Nyheter kommer in på sidan inom kort!



Välkommen! :)

2009-12-05 @ 12:01:42
URL: http://www.designbylina.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0