Badhus i badrummet

Äntligen hemma från jobbet. Nu är jag ledig i en hel dag! Wohoo!

Fick ringa hyresvärden idag då det är stopp i vårt avlopp till duschen. Inte längesen de var och spolade rent avloppet då det kom ut vatten från toan, men nu är det duschen som bråkar istället. När Fredrik duschat så stod jag och skurade upp sex liter vatten från golvet efteråt! Det var nästan ute i hallen! INTE bra! Så idag blev det att slå en pling till hyresvärden så jag hoppas de kommer imorgon. Jag är väldigt sugen på att få ta en dusch!

Snart är det sängdags för är himla trött, men först ska jag dricka upp mitt te och sen ta bort smink och allt sånt där.

Imorgon ska jag till stan och fixa lite grejer, sen är det lilljul hemma hos Anna. Ska bli superkul!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

SVAR:



Oja vi älskar dom så vi har alla hemma :D

Men dom ska absolut kikas på igen på den här tv:n!

2009-12-28 @ 15:46:52
URL: http://janinanaslund.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0