WOW!

Hej och hå, välkommen tillbaka till mig själv!

Jag har inte suttit vid datan sen i fredags förmiddags och det beror på att jag har varit iväg till Sundsvall och Kramfors hela helgen och kom hem inatt. Vad jag gjorde i vackra Norrland är att jag var på Dragracing och det var första gången och det var suveränt kul! Vilka underbart snygga bilar det finns! Jag har haft en toppenhelg och vi har bott hos en kär vän i Kramfors. Mer om det senare när jag lägger upp bilder.

Men här i bloggen har det ju visst hänt en del också. Jag har gått och vunnit en parfym från Make Up Store hos Linda, som har bloggen Micromiss. Dessutom fick jag verkligen läsarrekord den dagen! Hehe, bara för att min blogg står med i hennes, men det var ju lite skoj. Men snart återgår nog allt till det normala ändå. Hehe. Men ni som har kikat in får ju självklart gärna stanna om ni vill. *blink*

Nu ska jag kila och ta en huvudvärkstablett. Det är sånt väder idag och jag ska iväg och jobba om ett par timmar, så jag hoppas det blir bättre till dess.

Ha en underbar måndag!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0