Vinn parfym!

Jag är med och tävlar om Make Up Store's underbara parfym Kristall hos Linda micromiss och det tycker jag att du med ska göra! Det är hela tio vinnare i tävlingen!
Såhär skriver Linda i sin blogg:



Nu är det ÄNTLIGEN dags för tävling! =D

Tävlar nu ut 10 st Kristallparfymer från Make Up Strore! =D
Kristall är en eau de parfume och en av mina favoritdofter då den känns väldigt lyxig och sensuell!
Doften kostar 395kr ord.pris i butik, och kommer i en box med en doftboll för känsliga som vill kunna "ta av sig" parfymen.


Tävlingsregler:
- För att tävla måste du ha en blogg/bilddagbok som jag kan se.
- Skriv till mig ATT du är med och tävlar, varför just DU ska vinna, och varför DU är/skulle vilja bli trogen kund hos Make Up store!, skriv även en direktlänk till tävlingsinlägget så jag kan kika in på er blogg!
- Kopiera detta inlägg+bild, klistra in i din blogg/bilddagbok och skriv att du är med och tävlar om denna underbara doft hos mig (micromiss)!



Doftnoter:
Toppnoter: Bergamott, mandarin, fruktkocktail
Hjärtnoter: Jasmine, persika, sandalblomma
Basnoter: Patchouli, vanilj, sandalträ, Mysk, Amber


Tävlingen pågår till fredagen den 14 Augusti!
Lycka till!
Kom ihåg att det är hela 10 stycken vinnare!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0