Usch, illamående

Jag mår nåt galet illa just nu och det är inte vidare kul när man ska iväg och jobba om ett par timmar. Hade huvudvärk förut och den håller i sig. Fick även sån "ögonmigrän" så för vänsterögat bara flimrar det så ser bara suddigt där. Skitäckligt. Undrar om jag verkligen ska jobba idag, men frågan är ju om det finns nån annan. Så jobbigt sånt här. Inte har man ju egentligen råd att vara sjuk heller. Får väl lägga mig och vila en stund och hoppas att det blir bättre.
Ja så får det bli.

Plipp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Gumman! Har du provat Eeze receptrfria på apoteket ? Jag har samma typ av migrän som dig och jag tar en sån så fort jag känner att det är på G och det försvinner direkt KRAM och hoppas det gick över !

2009-08-17 @ 22:58:35

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0