Ny mus!

Sådärja. Nu har jag fått låna en mus av Jansa! Guu så skönt! Det här är en trådlös lasermus så det är värsta high tech. Hehe! Eller kanske inte då, men jag har ju bara haft sladdmus och den har hakat upp sig som fan och varit jobbig och det hjälper inte att man gör rent den, så jag är lite arg på den. Så nu ligger den skruttmusen bakom datan.

Kruxet var ju bara att rymdmusen var så jäkla snabb så  jag hann ju inte ens med själv! Jag är ju så värdelös på datorer så samtidigt som jag gick in i kontrollpanelen för att se om det gick att slöa ner musen så ringde jag Jansa och han hjälpte mig, så nu har jag en slowmotion rymdmus. Skönt!

Haha, mus är ju ett ganska roligt ord kom jag på. Haha, mus! Mus mus mus mus! Haha! Aa det här inlägget får nog tala för sig själv. Jag är uttråkad. Haha!

Ska nog se om jag har ingredienser till att baka bröd. Tror det. Får bli såna valnötsbaguetter. De var riktigt goda.

Mus! Mus mus mus!


Bild från Google

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0