Nu börjas det

Jahaja, där var semestern raskt slut och det känns knappt att man varit ledig, fast man varit det i tre veckor och en halv. Det känns inget alls kul att behöva gå till jobbet, men som tur är så fick jag ihop det rätt bra, för jag jobbar bara idag och imorgon denna veckan så jag blir ju snart ledig i fyra dagar igen. Hihi! Så skönt! Men sen är allvaret på gång på riktigt och det är ett helt års väntan på nästa semester.
Visst, det är ju iallafall inte långt till november och då blir det BIO och fördelsedagskalas för Fredrik.
Då jag ska på bio så jobbar jag, men det ska jag helt klart se till att ändra på! Måste ju se New Moon. Hihi!


Bild från Google


Hur som helst så känns det ju som att det är en helt ok dag att börja jobba på, trots allt för det regnar och är gråmulet. Hade känts ännu tråkigare om det var strålande sol.

Men nu blir det duschen.

Tjing!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0