Make up från fredagen

Ja, jag visar väl make upen jag hade på färden upp emot Sundsvall och Kramfors först. Blev inspirerad efter att min kära vän Anna sminkat mig i torsdags. Så det blev en grön/gul/guldig make up med lite glitter!
Har använt (allt från Make Up store:
High Tech Lighter - Platina (Bas på hela ögonlocket och upp till brynet)
Cybershadow - Extreme (längst ut vid ögat och lite upp i globlinjen)
Cybershadow - Pirate (inre delen av ögonlocket och inre ögonvrån)
Cybershadow - Paradise (mitten av ögonlocket för att få ett "flyt" mellan de två övre skuggorna)
Cybershadow - Gravity (som highlight)
Cybershadow - Cosmic (lagd över gravity för att inte få riktigt lika gul highlight)
Glitter eyeliner - Gold Wood (eyeliner)
Mascaran är från YSL.
Rouget är Metal Cherry från Make up Store och ett solpuder som jag fått med Solo Magazine.
Vad jag har på läpparna är så enkelt som ett rosa Labello lypsyl.




  


Kommentarer
Postat av: cilla

hehe ja..han är ettt riktigt frö kan ja meddela =)

2009-08-17 @ 20:20:13
URL: http://annaceciliaandersson.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0