Kvällen

Ja, kvällen är här och jag sitter framför datorn om drömmer om ditt och datt... Har precis ätit en kvällsmacka (egenbakat bröd) och dricker en kopp rött te med choklad/karamell-smak. Det är nog lika bra som godis på riktigt. Hehe!

Kom hem för en liten stund sen, nysminkad och fin. Anna stylade till mig idag med. Jag tror hon är glad som har en så villig modell. Haha! Nackdelen är väl, som hon sa, att hon kommer sminka mig kanonbra men så kommer nån som inte ser ut som jag... Men jag tror hon kommer bli riktigt riktigt duktig ja! Det ska jag med bli när jag blir stor! Hehe!

Det har varit en rätt så bra dag idag, trots huvudvärken. Har gjort en del och låg inte och sov halva dagen. Tycker ju det är så skönt att komma upp skapligt så man inte sover bort dagen. Framför allt nu när det redan börjar bli mörkare på kvällarna. Det gäller att ta fast på de sol- och ljusglimtar som ges i dessa nordliga breddgrader. Hehe, vad meteorologisk jag blev nu va? *blink*

Jaja, men snart blir det nog sängen och en bok tror jag. Har inte ens slagit på strömmen till tv'n idag så den kan ju få fortsätta sova. Lika bra. Jag behöver ingen tv.

Men iallafall så önskar jag alla en god natt, så skriver jag igen imorgon!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0