Kalas

Godmorgon!
Vaknade för en timme sen ungefär, men har verkligen legat och dragit mig en sköna sängen denna morgon. Sitter här nu och redo att hoppa in i en dusch. Sen är det bara att göra sig i ordning och så åka in till stan eftersom vi ska fira mormors 70-årsdag. Hon fyllde ju den 11e så det är ett bra tag sen, men firar lite senare.  Så idag ska vi, hela släkten till Peking House och käka buffé! Det ska bli gottgott!

Sen direkt efter ska ju jag iväg och jobba igen då, men imorgon och i övermorgon är jag ledig och det ska bli så grymt skönt! Det känns i kroppen att man inte jobbat på länge innan denna helg.

Men men, nu är det dusch, sen frulle som gäller!

Pling!

Kommentarer
Postat av: Elin A

Hej hej!

Hoppas du haft en bra helg! Skönt att va lite ledig nu då. Hade ni det bra på kalaset? Jag har bara varit hemma hela dagen och städat...iget kul, men skönt efteråt.

Medicinen jag fick heter Atenolol. Det är en blodtrycksmedicin. Jag har egentligen inte testat ordentligt om den funkar för mig, men jag mår i allafall inte dåligt av den. Jag ska nog ge mig ut och anstränga mig ordentligt snart för att se om jag får huvudvärk eller inte...spännande.

Hoppas att du får reda på vad som ligger bakom din huvudvärk.

Kram kram

2009-08-23 @ 20:19:10
URL: http://metrobloggen.se/elinalenteg
Postat av: Elin A

Hej hej!

Hoppas du haft en bra helg! Skönt att va lite ledig nu då. Hade ni det bra på kalaset? Jag har bara varit hemma hela dagen och städat...iget kul, men skönt efteråt.

Medicinen jag fick heter Atenolol. Det är en blodtrycksmedicin. Jag har egentligen inte testat ordentligt om den funkar för mig, men jag mår i allafall inte dåligt av den. Jag ska nog ge mig ut och anstränga mig ordentligt snart för att se om jag får huvudvärk eller inte...spännande.

Hoppas att du får reda på vad som ligger bakom din huvudvärk.

Kram kram

2009-08-23 @ 20:22:37
URL: http://metrobloggen.se/elinalenteg

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0