Inatt jag drömde...

Godmorgon!

Inatt hade jag en dröm och jag tror inte jag drömt nåt liknande tidigare. Den var inte läskig i ordets rätta bemärkelse, men den var sjukt vidrig, osmaklig och äcklande så jag vill aldrig mer tänka på den! Jag kommer aldrig prata om den. Den var läskig för att mitt huvud konstruerade upp att nån enda karl i denna värld skulle tycka detta var ok! Det finns säkert såna, men jag hoppas verkligen inte att jag stöter på nån.
End of story!

Sitter och dricker frukostte, smörgåsarna är redan uppätna. Fanken vad gott det brödet med valnötter är! Min nya favorit! Den här gången hade jag dem inne kortare tid i ugnen och de blev bättre då och mer saftiga. Mums!

Jag ska dricka upp mitt te så ska jag göra mig redo att åka in på marknaden en sväng tänkte jag. Egentligen är det väl inte nödvändigt eftersom det oftast är samma saker år ut och år in, men man vet ju aldrig. De brukar ju ha lite roliga teer och kryddor och så. Ibland kan man ju tillomed hitta lite fina toppar, men det är ju inget man köper för den fina kvaliténs skull...hrm. Hehe!

Men det kan ju vara kul att göra nånting annat än att bara sitta och vänta på att man ska börja jobba.
Så så får det bli.

Aj, vad ont i magen jag fick nu. Men huvudet är helt ok än så länge. *peppar  peppar*

På återseende!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0