Handla och handla mer!

Tudeluu!

Idag är det löning, äntligen! Gångna månaden har varit rätt tuff ärligt talat och på slutet fick jag rota i sparkontot, men nu är pengarna återlämnade och lite till. Skönt att man har ett sparkonto trots allt.
Vaknade så tidigt som 8.40 idag och var inte det minsta trött så gick upp och testade att göra en utbakad fläta i luggen efter min favoritbloggerskas videotutorial. Det gick la sisådär, men den sitter där nu. Hehe! Övning ger färdighet, som det så vackert heter!
Gjorde ju en inbakad i söndags, det gick bättre. Den blev tillomed fin. Haha!

Har suttit och betalat alla räkningar här på morgonen. Tänkte att det är lika bra att få det gjort så fort som möjligt. Det är ju så tråkigt, men nödvändigt.
Ska in till stan om ett tag och handla mat som fan. Ska ju handla till detoxperioden också, men lite får man väl vänta med eftersom det ska vara mycket frukt och grönt. Ska ju inte börja förrän den 1a september så det är ju onödigt att det ligger och blir gammalt i förtid. Men det kommer nog bli en rätt så rejäl shoppingkasse iallafall.
Ska förbi farfar också och hjälpa honom med månadens räkningar.

Men nu ska jag ut och kolla posten.

Ha en underbar dag! 

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0