Demons from her past

Har kollat på film igen. Huvudvärken är bättre, illamåendet likaså. Fortfarande litegrann, men ändå bättre. Känner mig så fånig såhär i efterhand när man har sjukskrivit sig. Det är ju nästan bra nu, så då kunde jag ju lika gärna ha jobbat. Men jag mådde verkligen inte bra förut. Så det var väl lika bra. Men ändå... känns dumt när man inte är sjuk utan "bara" har ont i huvudet.

Men film var det. Den heter Demons from her past.

För 25 år sedan åtalades och dömdes den då 18-åriga Allison för ett brott hon var oskyldig till. Under tiden i fängelset dog hennes pappa i cancer, hon gick miste om chansen att läsa på universitetet och hon har sedan dess aldrig återvänt till den lilla staden som rymmer alla efterhängsna minnen. Förrän nu.

Helt ok film enligt mitt tycke. Den var ju inte jättespännande, men har ju definitivt sett värre filmer! Men det som står ovan får man inte direkt nån inblick av i filmen. Helt plötsligt är hon bara ute och ovanstående nämns bara en gång eller nåt sånt. Så njaa, det var en film som passade idag när man inte orkade komcentrera sig så mycket. Dessutom ser omslaget mer spännande ut än vad filmen var..

Betyg: 2/5


Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0