Blåbärsjakt!

Hej  hå!
Ensam hemma i lingonskogen nu igen. Men bara idag för imorgon ska jag till Stockholm och sen vidare till Sundsvall. Vi ska på Dragracing i helgen.

Men idag blir det nog mest en lugn kväll. Ska försöka hinna till posten och få iväg ett paket och sen ska jag nog bort till Anna om inte hon kommer hit, och vara sminkdocka åt henne. Hihi! Ska bli roligt! Ikväll sen blir det nog en film och ta det lite lugnt.

Men nu ska jag ut i skogen och jaga reda på lite blåbär. Är kanske lite sent ute, men några borde det väl finnas kvar tycker jag. Skrämma upp dem ur snåren med mina fina leopardmönstrade gummistövlar. Haha! Det ska jag göra.

Tjillivipp!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0