Blåbär?

Godmorgon!
Åh så skönt det var att komma hem från jobbet igår! Var grymt mycket att göra i princip hela kvällen. Lugnade aldrig ner sig! Kom hem och Fredrik var hemma. Det var skönt!
Vaknade åtta idag av hans väckarklocka, vilket inte var lika roligt, men sen kom jag ihåg att han skulle till Nyköping.
Nu sitter jag här och funderar på om jag ska krypa ner bara en liiiten stund till. Det vore ju rätt skönt. Hehe! Men måste nog iallafall ge katterna lite mat och vatten först.

I eftermiddag ska kanske min mor och jag ut i skogen och kolla om det finns några blåbär kvar. Egentligen har jag ingen lust, men det är ju sjukt gott, så vi får se.
Annars inga planer för dagen. Dra ett varv med dammsugaren kanske.

Nu ska jag ta och loppa mig lite igen.
Tudeluu!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0