Vart tog det vägen?

Godmorgon vänner!

Inte för att man ska klaga, men jag undrar: Vart tog det vackra vädret vägen? Här är det helt igenmulet just nu, men det kanske kommer igen.

Har just ätit frukost och ska snart åka in till stan med min lilla mamma. Hon ska släppa av mig hos farfar och sen åka och klippa sig och sen får hon allt hämta mig igen. Tänkte kolla om hon inte har lust att fika nånstans. Det vore lite mysigt. Får väl se vad hon säger. Sen blir det hemväg igen skulle jag tro. Ska ju börja jobba klockan fem, men innan dess hoppas jag vi är hemma. :P

Blev ju ett REJÄLT blåmärke efter att granen anföll igår. Är fortfarande öm i hela låret och kan knappt vända mig över på den sidan i sängen. Så är det när man ska lufsa in bland träden för att fota. Hihi!

Till något helt annat, så är mitt Baileyste slut efter nästa kopp jag dricker och det är ju lite sorgligt så det ska jag nog beställa nytt idag eller imorgon. Det är ju så gott. :)

Men nu är det dags för lite kläder. Ska rota fram några roliga skor att ha på mig idag med. :)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Robert Pattinson Crew

va kul att du gillar bloggen!

2009-04-02 @ 17:18:17
URL: http://robertpattinson.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0