Twilight

Fick hem denna med posten idag. :) Soundtracket till Twilight. Det är en nattlig beställning från Cdon. Hade inte tänkt köpa den, men har lyssnat på den hela dagen idag och faktum är att jag gillar den mer och mer! Tänker på filmen när jag hör låtarna (konstigt va, eftersom det är ett soundtrack) och i sammanhanget så gillar jag det, så gillar faktiskt skivan mycket! Det är ju rätt olika sorters musik också så det är kul. Nu väntar jag bara på dvd'n. :D :D :D




Förresten hittade jag denna bild idag och tyckte den var så lovely! Därför måste jag sätta den  här. :)



Kommentarer
Postat av: Lindsey

Själv är jag barnsligt förtjust i "leave out all the rest" med Linkin Park. Får alltid liksom en klump i magen när jag hör den låten. Å andra sidan så har jag alltid gillat Linkin Park =0P

2009-04-18 @ 11:48:15

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0