Snäll mot bilen.

Idag har jag fått hjälp av Jansa med att byta olja i min lilla pärla och även oljefilter och luftfilter. Det var ju jättelätt. :P Hade jag vetat det innan hade jag ju kunnat göra det själv, men det får bli nästa gång. Hihi! Så nu ska bilen må bra hoppas jag. Sen är det bara byte till sommardäck, laga stenskottet, fixa bakluckan, tvätta ute och inne och framför allt fixa högtalarna så är bilen i tipptopp skick sen. :D Då ska jag susa fram på vägarna som en prinsessa igen. ;P Hehe!

Fortfarande snorig och jävlig men anar mig till att det är någorlunda bättre. *hoppas*
Så himla synd att det är jobb för mig idag igen. Hade varit underbart att bara åka in till stan och käka lite glass och gå runt Strömmen eller nåt idag. Hade varit så mysigt.
Fredrik ville in och simma och jag sa att vi kunde göra det, men sen kände jag att det är nog inte så bra för mig om jag är förkyld så då skulle jag gå en promenad istället. Men sen sa han inget mer så då gjorde jag frukost. Sen låg han i sängen igen och läste och ville inte åka in. Hepp...
Så nu har jag ringt brorsan och försöker lura med honom på en promenad. Får se om det lyckas. Annars får jag väl... diska. :S Och så blir det promenad till jobbet iallafall.

Glad Påsk på er alla och om ni ska nånstans så kör försiktigt!

Kommentarer
Postat av: Elin

Usch va läskigt det va, men nu känns det ju bättre! Tack så mycket för din fina kommentar!

Hoppas du haft en bra påsk!

Kramar Elin

2009-04-12 @ 20:15:02

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0