Skogen är farlig?

Pratade med Emmelie i telefon i en halvtimma, när klockan var halv nio gick jag hemifrån och tog en promenad. Tänkte att den kanske skulle få ig på bättre humör och blåsa bort all butterhet. Det funkade lite. Jag är på bättre humör nu. :) Men när jag gick där i skogen så upptäckte jag plötsligt att fan vad fort det blir mörkt när solen går ner! Där stod jag mitt i skogen och såg inte ett skit helt plötsligt. Lite scary ärligt talat! :O
Kom på att fan vet om älgar har fått bebisar än, då vill jag inte möta en sån! Ringde morsan och frågade, men de får inte bebisar förrän i slutet på maj så jag knatade vidare där i mörkret, aningens lugnad. Som tur var hade jag mp3an på mig så slapp höra märkliga ljud och så iallafall, men att lyckas snubbla på varenda sten och trädrot var inte svårt. :P Jag satte mig iallafall inte på rumpan eller knäna nånstans. Hihi!

Helskinnad hemma nu och är lite frusen så ska slänga in mig i en dusch och sen kolla på Lost och kanske en film om jag orkar.

Tjillevippen!

Kommentarer
Postat av: Lindsey

Du får akta dig när du är ute och går själv i skogen på kvällen sådär. Det finns så många knäppisar därute som inte drar sig för både det ena och det andra. Bättre att promenera när det är sol istället. Kram

2009-04-16 @ 22:32:53

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0