Säng säng säng!

Japps, farfars säng hade kommit så vi ska in snart och hämta den och leverera den till honom.

Jag fick bredbandet inkopplat idag, men nätverkskabeln var inte så lång så den räckte inte fram till datan. :P Heheh! Jansa skulle ge mig en sen när han kom hem från jobbet. Så jag kan använda mitt egna internet sen och slipper krångla med grannarnas. :D

Var uppe en sväng på  jobbet förut och snackade lite. Det såg inte vackert ut. Till och med klinkersplattorna på golvet hade de lyckats ha sönder. :O Nu var det ändå fint jämfört med hur det har sett ut. Jag tror ju att de som har hand om rökmaskinen kommer få rejält på nöten iallafall eftersom det är de som har segat och inte fixat den sen det förra inbrottet. Det är tre veckor sen exakt idag sen det förra ägde rum. Det är helt sjukt alltså, jag har inte ord riktigt.. Än så länge har vi ju haft tur att det inte har varit ett rån utan bara inbrott. :S

Jag är himla sugen på glass i det vackra vädret. Har lite ångest att jag inte varit ute och gått idag, men imorrn ska jag nog ta en rejäl promenad! Har inte varit på gymmet heller så ikväll ska det fan i mig bli träningsdvdn om inte brorsan ska med på promenad, men det tvivlar jag ju på. :P Nu är jag iallafall hungrig. Ska rota i skafferiet lite. :P

Tjing!

Kommentarer
Postat av: sofia

ååh, blev också sugen på glass nu :P

2009-04-06 @ 16:09:25
URL: http://edstam.blogg.se/
Postat av: Svärmor

Hoppas allt gått bra med sängen... frågade Fredrik om påsken... men han visste riktigt hur du jobbar?? vad ska ni göra i påsk ?? Kram

2009-04-07 @ 16:25:36

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0