Massor att göra idag!

Hela dagen idag har det varit fullt upp. Nästan iallafall, har ju vart hemma en del och lyssnat på mitt soundtrack också. :P
Vaknade tjugo minuter i nio idag och det var 35 minuter innan klockan skulle ringa så jag fortsatte läsa När jag hör din röst aka New Moon. ;) Sen gick jag upp efter en stund och käkade jordgubbar med mjölk till frukost. Efter det gick jag upp till lillebror och vi tog hans Pontiac in till Norrköping till farfar. Vi stoppade in honom i bilen och cruisade till banken så han fick hämta ut sin nya id-kort. Sen gick vi till nästa bank och hämtade hans utbetalning och sen Apoteket så han fick sin medicin. Sen rullade vi hem honom igen och åkte till Maxi. Jag var tvungen att köpa mer apelsiner eftersom mina var slut.
Sen åkte vi hem. Ringde Emmelie och hon skulle komma om en timme då och fika. Jag gick och mötte henne på vägen och så kom vi hem. Vi fikade och snackade lite skit. Så skönt att prata och umgås med henne. Emmelie är underbar! <3 Lilla Lexus (=Emmelies son) fyllde en månad idag så hade en body med broderad slips på sig. ;) Hihi! Han var jättefin och sen spydde han i min soffa. :P Sen var han lite grinig ett tag för han bara vägrar att sova och Kissen såg lite smått upprörd ut. Hon fräste tillomed åt vagnen när vi kom in. Haha! Hon såg verkligen skitrolig ut när  hon hörde Lexus men inte såg honom. :P Hon blev nog nervös lilla stackars missen. :) Men det var för roligt. :P
Emmelie gick väl hem runt sju, men jag följde med och tog min nästan en och en halv-timmespromenad! Jätteskönt ute och när jag kommit över motorvägen så såg jag fyra hjortar, tror det var kronhjortar, ute på en åker. De såg mig också tyvärr så de sprang iväg rätt fort, men oj vad store de är alltså! Mäktiga djur! Inga älgar idag heller.
Var väl hemma vid nio ungefär och då slog jag på en film. Nu är det duschen som gäller egentligen men jag är astrött. Skulle faktiskt kunna gå och lägga mig men jag ska definitivt läsa först.

Boken är så spännande och sorglig! Det är inte sällan som jag får en klump i bröstet och nästan vill gråta. :P För en BOK så då måste den vara välskriven. <3 När jag läst ut dessa fyra böcker så kommer jag med all säkerhet börja om. :P
Det är liiite pinsamt att man fastnat så för nånting som jag gjort för Twilight... jag menar, jag är fan 25 år, inte 13! hade det känts mer normalt kanske, men jag känner mig lite för gammal för sånt. Inte för att jag känner mig så vuxen då, men det är ju en annan femma. :P Men men, så är läget, jag har blivit Twilightnörd. 8-D
Det är ju LÄTT bättre än Star Wars iallafall! :P

Imorrn ska jag åka på kryssning! Jag är sugen igen, men har rejäl beslutsångest för vad jag ska ha på mig, så Fredrik, har du nåt förslag så kom med det! :)

Tjingenlingens!


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej tjejen!

Jag är minst lika twilight-nördig om inte värre än dig ;) haha jag känner mig lite lycklig när jag tänker på filmen och böckerna! Skulle vilja vara Bella såklart ;) Hoho jag håller med om att en ålder på 13 år hade passat ihop mer med hur jag känner för denna film och böckerna. Längtar ihjäl mig till november för då kommer new moon. Den här veckan ska man kunna köpa twilight för 100 spänn på media markt. Jag o min svägerska va och såg den på drive in bio i torsdags på media markt. Det va trevligt!

Ha det så bra! Kramar

2009-04-27 @ 09:08:05
URL: http://metrobloggen.se/elinalenteg

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0