Jag hade en bebis...

Idag var jag och vår kära Anna hos Emmelie och hälsade på. Anna hade kommit hemfrån Oslo för hon skulle till frissan här i stan. Hihi. ;) Ok, inte bara därför kanske. Men hon fyller ju faktiskt år på torsdag, precis som min bror. :P Det var verkligen jättekul att träffa henne! Det blir ju inte så ofta nu eftersom hon bor i Norge, men om två månader så ska de vara hemflyttade! Det är lovely!
Iallafall... Vi träffades på stan och köpte lite lunch med oss och så åkte vi hem till Emmelie och Lexus (bebisen). Stackars gumman såg lite trött ut för Lexus hade inte velat sova alls sen klockan två inatt och han bara skrev och var arg och sen tyst i två sekunder och sen ledsen igen. :P Fick han mat var det bra ett tag. Men vi turades om att hålla lilla gaphalsen för att ge lite avlastning till mammsen. :) Hon behövde nog det. Så nu vågade jag faktiskt hålla i en bebis ordentligt. Hehe! Jag är ju så mesig sådär annars, rädd att göra illa dem.

När Anna  åkte till frissan så gick vi andra ut på en promenad runt strömmen. Det var verkligen kanonskönt! Lexus sov också. Hehe! :D Jättevackert väder och massa änder i vattnet. Vi såg en död andhona också, det var lite sorgligt. Tills Emmelie skämta bort det om att det blev ett pök mindre till hannarna. Hehe, så då gick det ju inte låta bli att skratta.

Vi var ute i nästan två timmar och gick och det var jätteskönt. När vi kom in sen var det nära att jag somnade på hennes soffa. Blev ju trött av all frisk luft. ;) Men strax efter fem så blev det att åka hemåt, men först en sväng förbi Maxi.
Så nu är jag hemma och har ont i huvudet. Ska slänga mig ett tag och sen blir det nog en film. Gone Baby Gone. En dramafilm. Nån som har sett den?

Tjingelingens!

Kommentarer
Postat av: Lindsey

Hej Sara!

Minns du mig? Hittade hit via Elins blogg och kunde bara inte låta bli att skriva. Hur längesedan var det inte nu...10 år? Kanske mer?

Egentligen ville jag bara säga hej och hoppas att allt är bra. SÅ förändrad du är, jag skulle aldrig känna igen dig. Fast å andra sidan är jag världens blindstyre oxå.

2009-04-07 @ 19:57:52

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0