Förkylningstips!

Ok, ge mig några bra tips snabbt!
Jag tror jag kommer vakna och vara genomförkyld imorgon. :( Jag har ont i halsen, är "tjock" i huvudet och har snorat och nyst som en tok på jobbet idag. Antingen är jag förkyld eller så är det pollen. Jag brukar ju inte bli "pollig" men man vet aldrig. Får testa nån pollenmedicin och funkar det inte så vet jag att jag är förkyld. :P

Har ni några bra knep för att bli av med/slippa förkylning så säg till. Själv brukar jag hinka i mig te med honung i men det gör jag ju förjämnan så det kanske inte ger nån effekt. :P

Nu ska jag sova och hoppas att de ringer så jag får installera mitt bredband imorrn. :D :D :D

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0