Biltur i vårvädret!

God förmiddag!
Har precis kommit ur en dusch och ska ta och smörja in mina snustorra ben. :P Sen blir det att göra frukost och att diska och sen blir det en biltur upp till Tumba, i det vackra vädret. Ska hämta hem min pojkvän så vi kan äta plankstek och titta på HEAT ikväll. :)
Det är ju jättevacker väder ute! Tror morsan och Jansa ska ut och hoja idag.
Jag får lust att städa bilen när det är såhär. Kanske får göra det på måndag om det vackra vädret håller i sig. *hoppas hoppas*
Förhoppningsvis ska vi väl hämta farfars säng på måndag med... om den har kommit. Har de inte ringt på måndag så får jag ringa och kolla själv.

Nu disken.

Tjo och tjim, sniffa lim!


Kommentarer
Postat av: Robert Pattinson Crew

nej jag vet :) de jättebilligt!

2009-04-04 @ 12:25:10
URL: http://robertpattinson.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0