Tvättat bilen!

Nu har jag badat min Starlet. :P Jag är helt slut. Det var ju fan skitjobbigt och svårt! Men det får fan duga. Fick inte bort alla prickar längst ner, men det får va så. Vaxade den tillochmed. Hur det blev vettefan, men nu är det som det är. Ingen var hemma och kunde hjälpa mig, så får ta det noggrannare nästa gång.. Rutorna blev lite prickiga när det skvätte vax, men det tar jag med fönsterputs eller nåt imorrn eller på tisdag. Nu vill jag mest sova. :P

Fredrik och brorsan kommer väl snart hem igen. De har varit iväg på Tropikariet. Ska väl göra nåt att äta vartefter. Om jag orkar, skulle lätt kunna äta pizza, men åt det häromdagen och plankstek igår, så det är nog inge bra. :P

Nu ska jag boka tid till besiktning av bilen också.

Svärmor: Haha, det var riktigt kul! :) Kram kram!

Tjingeling!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0